Selasa, 20 Mac 2012

hot balloon!!

Assalamualaikum.. Mood rajin datang kembalikah?? Rajin plak aku update kan.. Hehe..
Ok la, nk citer kami sekeluarga ke fiesta hot balloon di Putrajaya tu je.. Nk share gamba sebetulnya.. Kitaorg gerak dh kul 11am, xde pun balloon naik time tu.. Yg ada cuma balloon yg tuk public naik tu, jadilah dpt gak anak2 tgk.. Aku pegi hari Sabtu dan ini adalah 3rd times kami ke hot balloon, kira x penah miss la wpun hanya singgah2 je.. Jom la tgk gamba saje.... :)

 br smp. parking agak jauh. :)



 helicopter ride pun ada, x tau bape RM, x tanye pun sbb di tgh2 bulan kan..







 Naima yg x mo jln, dukung saje...


sian abang, berhimpit ngn beskal papa..

Lepas ke hot balloon, kami terus ke Sg. Buloh balik umah mak saya.. Hehe... Hubby ada kayuh ke Bkt. Jelutong the next day tu.. So dr umah aku adalah dekat skit sbb berkumpul kt umah member dia di Kuang.. Sambil menyelam minum air, aku pun ikut blk umah mak.. Ermmm tu je la nk citer... Abis dah ye, daaaaaaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan