Selasa, 18 Mac 2014

new update!!!

Assalamualaikum.. 

Ya ampun, giler lama aku x update, setahun lebih hokeyyy... Apa punya pemalas la diri ku ini.. Tahun lepas mmg mencabar sedikit bg aku.. Kenapa?? Sebab aku alahan teruk, mengandung my 3rd baby.. Memang melepet, kerja pun rongak2.. Dengan banyak ulang alik ke spital lagi, kononnya bby aku kecil dari usia sepatutnya.. Sekali keluar 3kg jugakk.. Scan doktor pentipu, huhuhu...

Alhamdulillah, dh tiga dh anak aku, one boy and two pretty girls.. Yg kecik tu lahir on 29th october 2013, now dah 4mos++ dah.. Aku pun Alhamdulillah dah sihat macam biasa, dh larat nk pi keje.. hehe... No excuse dah kan, baby pun dh kuar, nk sakit tang mana lagi kan.. Ingt nk continue update mcm biasa lepas ni tp tgk pada tahap kerajinan la ye.. Ok la, thats all for the 1st update of 2014.. 

Terima kasih.. 

my babies :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan