Isnin, 4 Julai 2011

FEEL GOOD!

yeay! i've made it... so proud*

salam.. yeah, I feel good wpun dh lama x update blog kan.. xde ape yg berlaku, so slow down la with blog ni, nothing to share.. but last sunday, something happen yg aku nk share kt sini.. huhu..

ermmmmm sunday, 3th july 2011, 7.40am, aku n family dh ada kt ntv7, sri pentas for Feel Good Run 2011, family run ok.. hubby la yg register kan nama aku, dia suh sama2 ikut dia berlari.. im ok with it n actually mmg teringin pun selama ni cumanye x berkesempatan.. n its only 3km, so for hubby mmg kacang giler la kan, b4 this dia penah lari 42km, n dpt tempat ke 14 lg, kt hatyai, international standard.. again im proud! heheh..

so this time, hubby bwk sama isteri dan anak2 nye.. aku siap beli running shoes br sbb mmg x penah ada kan.. worth it la kot sbb pasni maybe akan ada lagi family run n aku mmg nk join.. dpt bakar segala kalori, lemak2 tepu dan sebagainya.. hehehe.. for kids pulak, ktorg bwk stroller, same mcm jogging ritu, Naima duk dlm stroller.. Ekhal ada la lari dlm 500m, then dh mintak msk stroller.. so berdua la dlm stroller sambil diiringi oleh larian mama n papa.. tp aku x la 3km tu berlari je, ada masa aku jln, ada masa aku lari tp byknye lari la kan, dh nama pun larian. it makes me feel really good, mmg sesuai ngn tajuk nye.. hehehe..

 on sunday morning!


 run Ekhal run!



 terlebih suke pulak....


artis pun rmai, ada black mentor, mmg black la dia, ;).. ada faizal ismail (FBI), ada naz wit his wife n anak.. n dorang sume so sporting melayan peminat amik gambar sepanjang larian tu.. lari bukan nak menang, just for fun n charity.. tp aku n hubby cam x kose lak nk bergambar, xde stop pun amik gamba ngn dorang.. tp naz sgt baik, time ktorg stop betul2 kan kedudukan anak2, dia pun stop sama tanye ok ke x our kids tu.. hehehe.. oh ya, phat fabes pun ada, n nk tlong angkat stroller lintas divider.. but ktorg leh buat sendiri, thanks ye mana2 yg so concern tu.. :)

anyway, we took about 45 minit gak nk abiskan 3km tu sbb ramai org, x leh lari laju then aku ni masih beginner kan, x larat la nk pecut je.. hehehe.. sib hubby rajin layan jalan kaki ngn aku, ikutkan dia nk speed je.. huhuhu...

so, itu je kot pengalaman aku lari for the 1st time.. insyaAllah akan ada lagi pasni, aku nk lagi dan lagi. healthy life.. :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan