Rabu, 16 November 2011

PD yawww!

Assalamualaikum.. :)
ini cerita bulan Oktober ye.. udah lama aku kepam..

Setelah beberapa tahun aku x ke PD, akhirnya smp juga aku wit family di sana.. heee.. excited lebih sebelum pegi, dh smp sana apatah lg kan.. dulu aku penah study kt Poli PD for 2 years, byk la kenangan di sana kan.. pas study dh x pegi2 smp la my bestie kawin kt sana, time tu umur Ekhal 6 bln mcm tu.. sejak tu dh x pegi2 lg.. mmg nk pegi sgt tp x berkesempatan..

So plan nk ke PD ni kira mengejut gak la.. actually my bestie Tuty Salwa nk buat bday party anak kedua dia kt sana.. hubby dia mmg org sana, n kebetulan kakak my bestie nk wat family gathering di sana. dorang dpt apartment kt Tanjung Tuan.. dan tibe2 aku pun menggedik nk ikut the gathering.. hahaha.. yg betulnye, aku nk jalan2, cuti2 so pucuk dicita ulam mendatang la kan. ada reason la nk ke sana tu. aku x la se apartment ngn mrk, dorang pun dh ramai kan. ikhtiar la cari hotel sendiri.. hehe.. n aku dpt kt Selesa Beach Resort yang mmg sebelah menyebelah je ngn Tanjung Tuan tu atas bantuan kwn poli aku.. dia mmg org PD.. thanx Shasha. :)

Mari kita layan gamba je la ye..


view from our room :)

bwh mata Ekhal hitam.. *wondering

 adik beradik

 three of us!

 bilik kami..


get ready to get wet.. :)


mrk sgt seronok!

dah keesokan hari ye..

 ngntuk lg kottttt...

 kita letak la gamba dia seorang ni kan..




 anak2 tdo lama2 ye.. hehehe...

bday party Khalis..

 nape mulut camtu? dh x comel..


 tuty wit his hubby and two kids.


 suke over tau kwn i ni.. hahaha..


 dinner ikan bakar but x smp lg.. aku kan failed bab2 amik gambo mknan ni.. :)

 dh nk blk dh ni.. dh hari ke3.


 apahal alphard aku dh jln lak tu.. *confuse ;)

last but not least, weeeeeeeee!

ermm itu sahaja kot gamba2 kt PD kami.. it's our mini cuti2 msia sebab dkt je kan.. hehe.. nnt family aku lak nk wat gathering but venue lum ada keputusan.. :)
k till then, babai..

3 ulasan:

  1. ada salah grammar di bwh gamba Tuty, *wit her hubby ye no his.. :)

    BalasPadam
  2. Syok nyer cuti2 PD...org PD pun lom rs tido Selesa Beach.Lg kesian....hihi

    BalasPadam
  3. hahah.. xpe, x dok selesa pun.. janji dok PD.. :)

    BalasPadam