Selasa, 15 Mei 2012

Family Gathering @ PD II

Assalamualaikum.. Okey aku nk sambung citer PD ni, hari kedua ye.. Tp rasanye kami xde aktiviti sangat, mmg betul2 berehat la. Bwk mak n abah rehat2 tepi pantai.. :) Hari kedua pun gamba x byk sbb bateri kamera dah kong.. Aku nak gamba dari kamera abg aku x dpt2, tu salah satu faktor nape aku lmbt masukkan entry PD ni.. So mana yg ada je la...

On 2nd day ni jgk la aku celebrate bday Ekhal.. Sambut sama2 ngn Syazwan, anak kedua abg aku yg kedua.. Hehehe.. Actualy aku ada 3 orang abg, FYI la.. No kakak or adik, i'm the youngest and the only girl.. Sila nyanyi lagu Rihanna yg bertajuk Only Girl ye semua.. Hahahaha... Okey la, dari merapu lebih jauh, kita tengok gamba yg beberapa kerat je pun.. :)

 Naima gedik pas mandi x mo pakai bj tp nk berselimut...

 kek Ekhal n Syazwan

 my Abah :)


 my Mak! gamba cantik kt fon hubby.. :(


 sume dh berkumpul, x sabar..

 Ekhal n Syazwan, bday boys!

 suami isteri yang sah.. hahahahah...

 love abg so much..

 love adik so much gak..


On 3rd day pula, packing2 and balik.. Semua bawa arah tuju masing2, x konvoi pun.. Aku n family sempat singgah Teluk Kemang for ice cream and Kedai Asam Pedas area Teluk Kemang tu gak for lunch.. Mmg best, berpeluh satu badan dan siap tapau blk the asam pedas for dinner.. :)

 layan naik moto dulu kt Teluk Kemang

 love of my life!


 bambi!


Okeylah tamat sudah citer PD.. Next entry nk citer pasal Sabah pulak.. Tungguuuuuu! :)


2 ulasan:

  1. wahhhh...best yer sambut besday ekhal...ehehhe happy belated besday ye dear...syok bawak family tercinta jalan2 kan kak noly...tgk naima dh pandai bawak keta tuh...xlama lagi buleh ajak mama dia lak drift neh ehehhe ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah sonok.. jln dekat2 pun dh best asalkan anak2 sonok kan.. naima tu eksyen je lebih, car dia pakai remote... haha..

      Padam