Jumaat, 14 Oktober 2011

TBBWBS 2011

assalamualaikum.. ok, i'm excited!!! br je blk terus update blog. :) ok noly, calm down.. actually aku br je blk dr The Big Bad Wold Books Sale kt MAEPS, Serdang.. sgt sonok ok.. kalu bwk kids lg best kot wpun terpaksa bersesak2.. biar dorang pilih buku sendiri kan.. dan harga sgt la murah, dari rm3 to rm25.. kalu yg pakej box tu dari rm70 to rm150 kalu x silap. kalu silap maafkan ye.. tp sgt la berbaloi ye.. this sunday dh last day dh, sib aku sempat pegi.. mmg teringin n dh ckp ngn hubby tp x berapa nk layan kan.. dan luckily ada ofis mate yg mmg nk pegi, so lunch hour td sempat la ktrog ke sana. tgk la beberapa buku yg aku beli.. layannn la ada 4 keping gamba je pun.. :)



 books for kids je yg byk pun..

ni je aku punye, dua buah buku utk dibaca.. semangat membaca mmg ada, masa je x tau ada ke x.. :)

ok, itu je la nk citer.. aku sgt excited ni, nk baca buku dulu..... :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan