Rabu, 14 Disember 2011

Seven!

Assalamualaikum..
Wahhhhh tajuk ala2 anak Beckham yg gegirl tu, Harper Seven namanye.. hehehe.. tp ni citer lain ye...

Alhamdulillah hari ni genap tujuh/seven/7 tahun/years aku jadi government staff.. tujuh tahun jgk aku dh keje kt Parlimen ni, xde pindah mana2 lagi.. teringin tp nnt la dulu.. aku masih sygkan Parlimen.. sonok keje di sini, tidak perlu pening2 pikir nk jaga bos wpun dh terang2 jawatan aku adalah PA.. kt sini aku ala2 reporter, kena siapkan hansard persidangan Dewan Rakyat dan Dewan Negara.. tp kadang2 agak pening gak la sebab waktu persidangan yang tidak tentu.. plg lewat abis adalah 12 tgh mlm.. time bujang balik di waktu2 begitu tidak menjadi masalah malah rasa seronok kumpul duit OT.. tapi bila dh kawin dan beranak pinak, pukul 8 mlm pun rasa dh nak nangis.. tension tau.. nasib la dpt suami yang memahami dan ada kak long yg tolong jaga anak2 tanpa rasa beban pun.. thank you semua..

Ermmm tu je la update tuk Seven ni ye.. SELAMAT 7 TAHUN BEKERJA NOLLY! KEEP UP A GOOD WORK AHEAD.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan