Rabu, 14 Mac 2012

"2"

Assalamualaikum..

Actually dh lewat dua hari entry ni, patutnya aku wat isnin ari tu utk my dear Naima Safiya yang turn two years old on 12 Mac.. So Happy Birthday my dear.. May Allah SWT bless you for the rest of your life.. Jadi anak yang baik ye sayang.. Jadi contoh pada agama, keluarga, bangsa dan negara.. Ha, tinggi menggunung harapan mama tp x salah kan.. :) Jangan degil2 ye, dengar cakap mama n papa n abang.. Kami semua sayang sangat kat awak.. Hehe..

Aku x wat pun bday party, just potong kek with family ngn along's family.. At least celebrate kan, tu pun dh senyum2 simpul dia tgk ada kek.. Dan aku x beli apa2 pun lg utk dia, tggu gaji tau.. Mama ni nk ikutkan dpt gaji je terus negatif dok bayar utang sana sini tp InsyaAllah mama usahakan apa yang anak2 mama nak.. Along n family bagi dia anak patung ngn stroller.. Suka la dia, asyik menyusukan anak je keje.. Gegirl kan, tu je la pun mainannya..

So, gamba akan menyusul kemudian, aku x transfer lagi dr kamera ke pc ni.. Asyik kelupaan.. Esok2 insyaAllah aku masukkan gamba pulak.. Tunggu tau kawan2.. Huhu.. :)

Ok, itu sahaja.. Again, Selamat Hari Lahir Naima Safiya binti Ahmad Hadafi.. Be a good girl, dont mess around tau.. Love you so much!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan