Selasa, 15 Mei 2012

Family Gathering @ PD

Assalamualaikum.. Cerita lama ye family gathering ni tp lum citer lagi so meh la sama2 mendengar citer aku.. Semua ahli keluarga aku ada this time, rasenye mmg jarang la kami bergathering, paling kuat pun kt umah mak la.. Ni plan aku n my 1st brother, Along.. Nak kumpul2, berbbq kononnya.. So yg paling dekat adalah Port Dickson..

Kami ke PD 3h2m, jumaat to ahad. Kami stay kat Permaisuri Resort, memandangkan aku ni org gomen n Permaisursi Resort adalah apartment or bilik utk org2 gomen stay, aku gunakanlah sebaiknya.. Aku amik apartment 3 bilik, 2 unit bersamaan RM460 utk dua mlm itu, itu dh kira gomen rate la.. :)

Kami gerak lepas sembahyang Jumaat sebab check in pun kul 2pm br boleh.. Sampai around 4pm gak, my mak+abah+2nd brother and his family dh sampai dulu. Dorang lepak kt lobi coz aku yg kena check in, menunggu la mrk semua.. Hehe.. Sampai2 kt sana, ada org tengah shooting. Ada Rozita Che Wan, Beego and beberapa org lain yg aku kenal muka tapi x tau nama, pelakon2 spektra dulu2.. Hehehe... Abah sempat la berborak ngn Beego, dan dia mmg peminat Beego time citer Puteri dulu.. Suka sangat la kan tp x sempat bergamba pun, dorang tgh busy n pastu blah..

1st day punya aktiviti xde apa pun, layan anak2 mandi pool je sbb dah petang pun kan.. Anyway abg aku yg ketiga belum sampai lg, dia smp malam tapi anak dia ada ngn mak aku, mak aku bawak dulu.. So rehat2 je la kami.. Layan gamba lagi bagus kan.. :)

 cousins! sorang lagi je xde, anak abg ketiga aku yg 1st..



swimming time!









Naima with her ayah.. Abg aku yg sulung ni, wife dia la jaga Naima n Ekhal.

Dinner time pulak! Dan spt biasa gamba makanan xde ye, meja kosong je.. Hahaha.. Tgk2 gamba orang sudah lah..

 Along, Kak Long.

 Aku!


 Family 3rd brother aku, sorang lagi anak dia gegirl baya Naima, Sarah Dania namanya..

 Atuk layan cucu..

 Ha tu Sarah with mama nye and abg Iman..

 Cheny, my 3rd brother..

 Encik Hadafi.. :)

my 2nd brother ngn wife, mak and Ieka..

Tamat my 1st day di sana.. Sambung di entry baru ye.. :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan