Isnin, 8 Ogos 2011

MISTERI!

salam.. hehehe, takut x korang baca tajuk tu?? takutkan?? or buat2 takut je la.. ok, actually xde la misteri sgt cuma cam dh beberapa kali jadi kt ktorg la..

ermm, tiap2 pagi weekdays aku mesti anta anak2 kt umah kak long kan aka my SIL yang tolong jaga dorang.. so kami akan bwk kereta dulu ke sana, then akan blk umah tukar motor br pi keje.. kejadian ni berlaku kt umah kak long aku tu la.. umah dia jenis apartment kos rendah (need to mention) sbb parking dia berdouble2.. cam umah aku pun apartment but parking sorang satu then x leh double2 kan.. meaning umah my SIL tu parking bersepah la..

so every morning ktorg akan parking di tempat yg sama yakni memblok kete org lain la.. tp sebab sekejap je kan, anta then turun so mmg xde masalah la di situ.. yg mslhnye bila ktorg nk start kete mesti cam ssh, berkali2 ala2 bateri kong tp sblm tu ok je.. dan kt situ je selalu kete wat hal, kt umah ke, parking kt tmpt lain area umah SIL tu ok je pulak kete tu stat sekali then boleh.. ktorg dh perasan beberapa kali tp diam je.. pagi td jadi lagi, aku terus tgk muka hubby aku then ckp ngn dia, ' saya takuttttttt'.. hahaha.. dia senyum je sbb bulu roma x berdiri pun cuma perasaan takut tu ada.. hahahaha...

ermm esok nk try lg parking kt situ.. kalu jd lg, mesti ada something wrong kan.. x pun cuba parking tmpt lain, tgk camner.. hehe.. kena wat eksperimen pulak kisah2 misteri ni.. k la, tu je nk citer, kesudahan xde lg.. kalu aku rajin aku citer kesudahan n sambungan misteri nusantara ni ye..

till then, daaaaaaaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan