Isnin, 8 Ogos 2011

Riang Ria Berbuka Puasa!

salam.. :)

last saturday aku berbuka puasa kt umah my best friend, Tuty Salwa.. kiranye reunion wit member2 poli dulu.. antara yg ada, Z, Ann, As wit his wife n aku sefamily.. Ida ngn family last minit x dpt join, ada emergency.. ktorg plan dlm smggu gak n pilih umah sbg tmpt berbuka coz senang nk lepak lama2, kids pun bebas bermain, mkn nk tmbh pun x segan silu.. huhu..

ktorg nk buka umah Tuty sbb dia yg paling pandai masak.. aku so so je kan so mengalah la, takut nk volunteer.. hehe.. tp insyaAllah next stop umah aku ke kan di hari raye yg mulia nnt.. bestnye, (dh stat berangan ok!) hehe... n Z request lauk2 kampung for berbuka.. aku bwk koktel je, Z, As, Ann bwk juadah, kuih2 dr PaRam..

ermm dlm kul 6.30pm aku smp dh umah Tuty.. yg lain lum smp lg, aku je.. so tolong la skit2, skit2 je ye, byk2 x tolong sbb Naima asyik nk dukung je.. x berenggang dia ngn aku mlm tu.. terkejut tgk kwn2 mama ye syg.. hehehe... sblm kul 7pm, Z and the geng lak smp.. dorang smp je aku dh dgr Ann gelak.. mmg x tahan, gelak masih sama seperti 8 9 thn lepas.. hehehe.. ok, layan gamba la..

 tuan rumah berbaju belang ye, puan Tuty Salwa



 Ekhal wit Syabil n Khalis


gaya bebas terbabas! :)

ermmm, harap sgt leh repeat moment yg mcm ni.. rindu korang semua.. nnt kita together2 lg ye.. mmmuuuaaahhhhh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan