Rabu, 11 Mei 2011

KL Tower

kl tower di malam hari..

salam.. last saturday aku ikut hubby pi his running as a supporter la with my two kids + my two anak buah as peneman aku masa hubby pi lari.. kang buatnye aku nk ke toilet, sape nk jaga anak2 aku kan so aku bwk la dorang utk tolong sama jaga Ekhal n Naima..

actually ni bukan 1st time la aku ikut hubby, sblm ni ada ikut gak tp b4 dpt Naima so that means dh setahun lebih gak la x penah follow dia.. teringin nk follow tp biasanye larian ni stat pas subuh n b4 subuh hubby dh gerak.. x kan pulak nk gerak anak2 kan, sian dorang, sian kt aku gak.. heheh.. yg kt kl tower ni kebetulan buat mlm, kul 8pm stat so mmg boleh sgt la aku ikut n mlm mggu lak tu.. kita enjoy!

smp kl tower around 7pm, then aku terus naik ke kl tower tp bkn la naik menara dia tu, just dok kt bwh je.. hubby siap2 la nk lari, dia stat dr bwh n terus naik menara smp atas by tangga.. hebat kan? hahaha.. sungguh fit suamiku itu.. ;)

 mama, Eika n Naima


x nmpk pulak my hubby, gelap tp dia yg pakai suar pjg..

aku wit anak2 n anak2 buah tggu le dia kt bwh, tgk2 org, minum2, melepakkan diri.. ms hubby stat tu dpt gak tgk dia, sempat la babai2.. heheh.. dpt no bape tu not sure tp dia dpt habiskan larian dia, proud! n Ekhal dh x sudah2 pulak nk berlari cam papa, sepanjang kt sane dia main lari2 ngn Eika my anak buah tu.. asyik berlari je, nk lari cam papa bila dh besar nnt katanye.. good Ekhal, mama sokong je..

dlm sengah jam gitu hubby dh pun tamat lariannye, terus la jumpa aku n anak2.. ktorg x tggu lama, duduk kejap then balik sbb bwk budak kan.. x selesa pulak lama2, lgpun mlm tu xde angin lgsg kt atas kl tower.. tersgt la panas, bahang..

sblm blk umah, ktorg pi mkn dulu kt kg pandan.. makan ala carte je, dh pukul 9 lebih time tu.. masing2 dh penat, mulut pun x byk ckp dh.. hehehe.. Naima msk je kete terus tdo, Ekhal bertahan lg.. dlm kete dia tanye papa dia, nape papa x lari laju2? papa kalah dh.. marah pulak dia.. huhu.. esok2 maybe dia akan jadi coach papanye.. :)

k la, tu saje aktiviti kami that weekend.. sekian.. :)

2 ulasan: