Khamis, 2 Jun 2011

KL-Melaka-JB-Singapura-JB-KL (part III)


assalamualaikum.. lama x update kan.. sbbnye aku cuti lama n internet pun tidak memuaskan.. so aku smbg citer cuti2 spore ye.. lum tamat lg.. tp kali ni byk gamba dr citer kot sbb dlm USS xde nk citer ape pun, so korang layan je la gamba2..



section yg paling best bg aku.. :)

 with the cast of Madagascar!





 waterworld show.. amazing!

shopping shirt USS di sini.. :)

actually br jalan2 separuh dr USS ni, bateri kamera adalah kong.. aku nk marah pun ada, kecewa pun ada.. kenapalah kt dlm ni br dia nk habis bateri kan, selama ni elok je penuh.. tp apakan daya, kami pakai je la kamera hp which is x berapa molek sgt gambanye.. layan lagi!






 Naima tdo!

Naima dh bgn! :) (actually ni dh 2nd day, tgk bj pun dh lain kan..)
 
ermmm, itu sahaja tuk dlm USS. smbg next entry yakni 2nd day di sana.. :) oh ya, mlm hari di spore kami x keluar pun sebab hubby udah pening kepala.. jdnye tapau fastfood n mkn dlm bilik, pastu tdo.. lg satu kan, jln2 satu hari kt USS tu dh menyusutkan 1kg berat badan aku.. hahahha.. sgt best.. jln2 mkn angin smbil exercise.. ok see ya!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan