Isnin, 16 Mei 2011

KLIA

salam.. ahad br ni aku anta cousin aku pi Umrah.. she's like my sister, sama2 membesar dari kecik, beza pun setahun je.. tp dh time study poli, masing2 dh sibuk so x berapa close sgt dh.. dulu2 mmg xde rahsia antara kami.. hehehe.. she's still single, lum ada jodoh kot kan, itu antara faktor yg ktorg dh x close sgt, aku dh sibuk ngn family sendiri..

aku, Naima, Ekhal n Amelia

ok, dia pegi with her family angkat, family betul yakni makcik aku dok kt kulim.. my cousin ni namanya Amelia, dok kt banting n keje di putrajaya.. so dia ke Umrah with her family angkat.. flight dia kul 3pm camtu, tp kul 1pm dh kena masuk kt tempat pelepasan tu kan.. around 11am aku dh gerak dr umah ke KLIA.. 45 minutes later dh smp pun, kami pegi 3 kereta, adik beradik dia je dh 2 kete..

nothing happen pun sepanjang kt sana, just dok layan anak2 la.. almaklum la Naima dh pandai jln kan, so aku biarkan je la dia explore KLIA tu.. heheh.. cam jauh je dia jln ek..

 adik beradik

 kredit tu Ekhal, dia yg snap this pic. :)

Naima wit papa

dh tibe masa Amy check in, masing2 peluk n nangis.. sedih sgt lak.. aku pun join la, x dpt tahan tgk mak2 dh stat crying.. cepat je air mata aku nk jatuh.. takecare my dear Amelia, sihat hendaknya di sana, dpt buat ibadah dengan lancar, selamat pergi dan selamat pulang..

2 ulasan:

  1. semoga selamat semuanya...dan di permudahkan segala urusan...family saya pun pegi umrah...lagi 11 hari baru balik...

    BalasPadam
  2. oo ye.. sama2 lah mendoakan yg baik2 buat mrk.. amin..

    BalasPadam